Blog Posts recents RSS Feed

Jak obnovím svůj účet?
VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, pokud nemůžete obnovit svůj ÚČET, vytvořte si nový nebo nás kontaktujte na...
 (2)
Nova stranka PJtherapeutic!
Vítejte na novém PJtherapeutickém webu! Doufám, že se vám líbí, protože je funkčnější: cht...
 (3)

View all posts

Search in Blog

Blog Archives

Reklamace mechanického poškození zásilky, ke kterým dojde během dopravy, budou zohledňovány pouze v případě vyhotovení záznamu o škodě v přítomnosti odběratele a dodavatele zásilky. V případě vrácení funkčního zboží budou kupujícímu naúčtovány náklady expedice.
Podle zákona o ochraně některých práv spotřebitelů a o odpovědnosti za škody způsobené nebezpečnými výrobky lze výrobek vrátit bez uvedené důvodu.  To je možné, není-li výrobek zničen, poškozen, kopírovaný nebo nějakými způsobem používaný, zejména jedná-li se o zboží sterilně zabalené. Uživatel provádí vrácení objednávky na své náklady. PJ therapeutic vrací pouze cenu produktu.
Nefunkční zboží je nutno v rámci reklamace dodat do sídla PJ therapeutic s dokladem potvrzujícím jeho zakoupení. Je také nutno uvést předmět reklamace.
PJ therapeutic vyřizuje reklamace v průběhu 7 dnů.