office@pjtherapeutic-speechtools.com

176,47 Kč

(176,47 Kč szt)

S DPH

Sací trenažér PADOVAN pro dospělé (large) -terapeutický dudlík může být používán u dospělých afatiků, umožňuje léčbu poruch polykání, souvisejících s nesprávnou činností jazyka;

Quantity

Sací trenažér PADOVAN je terapeutický nástroj určený k nácviku sání a ke korekci narušených oromotorických funkcí, jako je žvýkání, polykání, poruchy výrazu obličeje a artikulace.

Zvláštnosti tohoto produktu jsou protáhlý krk, velký štít s otvory pro podporu terapie vstřikováním tekutiny
a mimořádně velká sací plocha. Použití NUK SACÍHO TRAINERU může mít pozitivní vliv na intra- a extra-orální svaly.

Trvalé návyky, jako je skřípání zubů a trismus,
a abnormální dysfunkce temporomandibulárního kloubu lze také účinně napravit pomocí nástroje. NUK SATION TRAINER je k dispozici ve dvou velikostech, pro děti a dospělé. NUK SACÍ VÝCVIK lze použít pro kontrolované cvičení polykání malého množství tekutin
(podle myofunkční metody PADOVAN),
kde se voda podává stříkačkou přes odpovídající (tovární) otvory v destičce.

Materiál: přírodní indický kaučuk obsahující latex - může vyvolat alergickou reakci u alergických lidí.

Dezinfekce: před prvním použitím vydezinfikujte, nedezinfikujte v myčkách nádobí,
při dezinfekci ve vroucí vodě nenechte vodu z varu;
po dezinfekci dezinfekčními prostředky opatrně vytlačte obsah
trenažéra.

Bezpečnostní pravidla: nevkládejte do mikrovlnné trouby; nepoužívat v případě možného anafylaktického šoku; nepoužívat k podávání léků; nepoužívejte současně s jinými terapeutickými nástroji nebo léky; vyvarujte se kontaktu s oleji a tuky;

Úložný prostor: skladujte na suchém, chladném a zastíněném místě; lze používat do data uvedeného na obalu;

Před každým použitím zkontrolujte, zda NUK SACÍ TRÉNINK neobsahuje žádné poškození,
které by mohlo způsobit zranění pacienta, je to terapeutický nástroj a jeho stav je třeba pravidelně kontrolovat.

OT0006
5 ks